Gul morgon...

... man skulle kunna tro att stavfelsnisse har varit framme men icke sa nicke. Har ni tänkt på vad härligt det är att stiga upp på morgonen, titta ut genom fönstret och se alla härliga höstfärger. Vissa mornar har man mer tid att reflektera över saker. Jag hade en sådan morgon nyligen då jag satt och njöt av färgglada höstlöv som virvlade runt på vägen. Leende tittar jag ner på min frukost och den är lika färgglad som löven utanför. Lite roligt måste jag erkänna.

Gul morgon (2 personer)

4 dl keso
4 st. gula plommon
10-15 st. physalisar

  • Häll upp keso I skålar.
  • Skölj och dela plommonen i mindre bitar.
  • Toppa keson med plommon och physalis.
Hoppas även gula mornar är goda.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0