Pizza

Den här pizzan är supersnabb och enkel att göra samtidigt som den är god och mycket nyttigare än en pizza från pizzerian.
Pizza
Tortillabröd
Köttfärssås (byt ut mot tonfisk, skinka eller gör den vegatarisk)
Paprika
Majs
Champinjoner
Purjolök
Tomatsås
Riven ost
Oregano
Värm ugnen till 200 grader.
Lägg ett tortillabröd på plåten, bred först på tomatsås och sedan den fyllningen som du vill ha.
Toppa med lite ost och oregano.
Grädda mitt i ugnen i ca 10min eller tills osten smält och fått lite färg.
Gör gärna en egen pizzasallad med vitkål och morot.
Ät och njut!!
Den här pizzan är supersnabb och enkel att göra samtidigt som den är god och mycket nyttigare än en pizza från pizzerian.


Pizza
Tortillabröd
Köttfärssås (byt ut mot tonfisk, skinka eller gör den vegatarisk)
Paprika
Majs
Champinjoner
Purjolök
Tomatsås
Riven ost
Oregano
  • Värm ugnen till 200 grader.
  • Lägg ett tortillabröd på plåten, bred först på tomatsås och sedan den fyllningen som du vill ha.
  • Toppa med lite ost och oregano.
  • Grädda mitt i ugnen i ca 10min eller tills osten smält och fått lite färg.
  • Gör gärna en egen pizzasallad med vitkål och morot.
Ät och njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0